Sångerska och sångpedagog

lördag 12 oktober 2013

Uppiggande?

Vad gör man när man har en depp-dag?

Vissa super, vissa knarkar, vissa moffar käk och gör andra destruktiva saker.

Mitt uppåttjack är barnkläder. Surfar barnkläder och drömmer om en obegränsad budget för ändamålet. Kollar hellre på barnkläder än kläder till mig själv.

Nu klädknarkar jag:








Alla ovanstående bilder har jag lånat från www.hm.se











Alla ovanstående bilder kommer från www.lindex.se

Upptäckte precis att Lindex fått in en massa nya fina Bamse-kläder! Lovisa verkligen ääälskar Bamse och upptäcker minsta lilla bild och utropar "Bah-sse!" när hon ser honom! Kanske måste köpa den där Bamsebodyn.. Trots att hon egentligen inte använder så bodies så mycket nu för tiden. Men den var ju såååå fin!! http://www.lindex.com/se/7027160/?styleId=50904055

Så. Nu är jag lite gladare igen!

Undrar om de har några Bamse-prylar på Gekås.. Ska ju dit snart!

Inga kommentarer: