Sångerska och sångpedagog

fredag 18 oktober 2013

På bussen, såklart!

Man vet att man borde komma ut mer när man klär upp sej för å fara på Köppra!!

Vilken dag igår. Kinkig bebbe med jobbig hosta och jobbig näsa. Allt gick ändå ok och jag trodde det till o med skulle gå att somna utan problem! Hon var trött och la sig i sängen och gnuggade ögonen. 

Hon somnade nog till också men sedan vaknade hon och tvärgrät! Hulkade och snyftade tröstlöst. 

Vi försökte somna om men hon var alldeles för uppjagad!

Tog in vagnen och velade mellan att lägga henne i den och att bädda ner oss i soffan framför en film. Hon var dock tokpigg när gråten slutat så det blev lite lek. 

Testade vagnen och där somnade hon direkt! Nice! Tänkte jag. Då kanske jag kan få en stunds sömn innan det är dags igen. Hade lagt mej ner och hittat en skön position när hon vaknade igen och grät. Doh!

Somnade snabbt om men när hon strax därefter vaknade i tårar igen så tog jag upp henne och la henne hos mig igen. 

Döm om min förvåning när hon strax somnade, till o med utan flaskans hjälp!

Sedan vaknade jag vid nio och hade en snusande lillunge i armhålan. Har nåt svagt minne av att jag fått ge henne nappen ett par gånger men inte mer än så. 

Så skönt! Var en jobbig dag igår och natten innan men nu mår iaf jag mycket bättre!

Nu sover hon i vagnen och vi ska åka och träffa Olle! Längtar massor! Han har varit på kick off sedan igår. 

Facetimear med pappa!
Skruttan sover!
Ceasar blev glad åt den nya sovplatsen!
Tokfia!

Älskar att leka med soffkuddar!
Fröken bus!
Nån har kastat mjäll överallt! Fyyyy!!
Mitt liv, mitt allt!

Inga kommentarer: