Sångerska och sångpedagog

tisdag 8 oktober 2013

Exilsömn!

Igårkväll flydde jag. Inte så långt, bara upp en våning!

Lovisa hade sömnproblem natten till igår och sömnen på dagen blev också knasig. Vad sägs om att vara övertrött men inte somna och sedan somna vid 16 och vakna 19.,. 

Vi bestämde oss för att ha myskväll och vänta hem pappa från rep. 

Vid elva hade hon inga som helst planer på att somna så jag gick upp och la mig på gästsängen. Gick helt ok att sova där. Hörde henne ett litet tag men vet inte om hon  eller jag somnade först. De sov iaf sött när jag kikade in imorse. 

Och 5.37 tittade jag på klockan och kunde inte somna om! 6.30 ringer klockan på vardagar så jag låg kvar tills dess. Nej nu ljög jag. Bara på tisdagar!

Och nu är jag på bussen! Chop chop!

Men jag fascineras av att det var 12 grader ute när jag klev upp!
Fascineras också av hur många par skot min dotter lyckats samla på sig trots sin ringa ålder! Hur gör hon??


Inga kommentarer: