Sångerska och sångpedagog

torsdag 10 oktober 2013

Färgboost och sömnproblem!

Igår började världen bästa serie igen på femman men Lovisa ville göra saken lite spännande och ville inte alls somna. Tur man har en inspelningsbar box! 

Igår gjorde jag även nåt som jag velat länge. Jag hoppade upp på crosstrainern! Knät ömmade inte speciellt där och då, värre nu, men jag gjorde det. Inte så länge men jag tänker glädjas åt vad jag gjorde och inte vara ledsen åt det jag inte gjorde. Det kommer bli fler gånger!

Passade på att göra en hårinpackning också efteråt. 

När jag färgade tipsade frissan om en produkt som ska vara bra för att boosta och bevara hårfärger. Speciellt rött blir ofta snabbt blaskigt och tråkigt. Revlon Nutri Color Creme hette den. Innehåller en massa pigment och min hette 500, purple red! Funkade jättebra!

Nu är vi på väg in till stan för lite veckohandling. Tycker faktiskt sånt är mysigt!
Närsynt?? :)
Puss å kram!

Inga kommentarer: