Sångerska och sångpedagog

söndag 6 oktober 2013

Å herrejösses!

Idag var det så dags igen! Domarringens klädmarknad! 

Öppnar tio så jag och en vän bestämde oss för att vara där nio och köa med alla andra hardcoremorsor (ja. Det är typ bara mammor där!) för att iaf ha en chans att hitta det man ville ha! 

När vi kom dit nio var det redan folk som stod utanför dörren och väntade.. Vi var iaf vääääldigt långt fram i kön! 

Och den växte! Vid halv tio var den runt hela skolgården ungefär! 

Funkade jag då?

Ja jag hoppas det! Fick med mig sjukt mycket kläder hem. Två overaller som hon kan leka ute i. Dock inga värstingmärken, får väl ta såna nån annan vinter när det ställs andra krav. 

Fleecejackor och -byxor, en massa tröjor och byxor. Även en liten verktygslåda med tillbehör som hon ska få i 14-månaderspresent idag! 

Jag ställde mej i kassakön efter en timme. Hade säkert kunna hitta en massa mer men orkade helt enkelt inte! 

Fint väder! Väntar på Liv. 

Kön bakom oss typ tio över nio. 

Och framför!!

Sen hade plötsligt kön blivit så lång och längre blev den!

Ännu mer kö. Denna gången till kassan. 

Mina fynd!

Fortfarande fint väder!

Lägger upp lite bilder på mina fynd senare!

Inga kommentarer: