Sångerska och sångpedagog

fredag 27 juli 2007

WTF!!??? NU DÅ! En rubrik! Lubricant!

Sådär ja!

Kortet är skrivet (vilket jag glömde lägga till listan) och brynen färgade! Skiter kanske i att raka benen. Det är ju ändå ingen som ska kolla på dem. O då, men han bryr sig inte. Han tycker aldrig mina ben ser håriga ut, hur mycket stubb de än har! Är man blond så är man!

Silverpenna är en klassiker när det kommer till att skriva kort. Så även denna gång. Jag önskar så att jag hade en fin handstil. Vissa (tjejer då oftast konstigt nog) i min klass när man gått på diverse skolor har haft så toksnygga handstilar. Mina har mest liknat stenografi, utan att vara det det minsta. Dock har jag hittat mina a´n. Jag skriver sådana där skrivmaskinsa´n. Inte såna man fick lära sig i skolan, ett o med ett stöd, utan såna där andra. Snappade faktist upp från en musiklärarkollega och snodde dem rakt av! Gillar dem! Det är det enda. Märkligt det där. Läste någonstans att om man hade en varierad handstil och skrev lite olika från gång till gång var man en person med en schizofren läggning. Det känns ju bra. (De som lutade åt vänster var självupptagna)!

Usch.

Borde verkligen packa. Istället sitter jag här. Och sitter jag inte här ligger jag framför tvn. Kollar på nån sunkig repris av något lamt tvprogram. Nej, tänk om man skulle få tummen ur arslet och göra någonting? Blir så stressad när jag har så många måsten/borden att det bara blir nollställt i skallen! Nej, jag är nog ingen seriös kandidat till kapellmästarposten. Måste orka göra alla andra saker i första hand. Skola. Jobba. Spela. Vara människa. Vara flickvän, syster, dotter, vän, barnbarn, gudmor, you name it! Hehe. Får väl göra en prioriteringslista! Pax att vara med på top tio iaf!! Om det går.

Fy vad mycket gojja jag skriver. O läser. Det vet jag. Jag brukar sparka honom på smalbenet och berätta att det är uppdaterat. Men han är inte så snäll så att han kommenterar! Får se om detta räcker för att uppmana honom till det! Kommentarer är ju roligt! Men men... suck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommentar, kommentar, gu va jag kommenterar! ;)

/O

Milla sa...

å tack för de värmande orden!