Sångerska och sångpedagog

torsdag 26 juli 2007

Grodmänniskor.

Idag har varit en ny så där lite halvt produktiv dag. For ut till stora affärerna för att köpa mig en locktång till helgen. O säger att de har ström där så jag får väl tro på det dock. Är lite tveksamt inställd till tången jag köpte. Kan vara lite väl stor vilket gör att även lockarna blir stora.. Får provköra ikväll. Har inte hunnit toppa håret heller. Får se om jag hinner själv i natt. Brukar bli så!

Sen sprang jag runt på stan för att leta små grodor att fästa på paketet! Jävlar vad den här staden INTE har grodor!! Inga leksaksaffärer, inte Åhléns, ingen!! Jag gav nästan upp och tänkte bara samla lita nya krafter på Household. Då fann jag plötsligt flera olika sorters grodor. Köpte fem stycken små söta, mycket naturtrogna om man bortser från den illgröna färgen! Har dekorerat paketet nu. Ska skriva kortet också. Sen så! Så ska man packa också. Blir en lång natt. Verkligen. Blir väl klänningar å linnen. Hoppas de får fint väder. Igår fick jag, min idiot, feta skavsår på båda hälarna. Hur ska jag nu kunna ha några fina, vita skor på vigseln??? Nope. Får väl gå i mina crocs. Skulle just vara snyggt. Synd att de inte är illgula eller någon annan stygg färg. Svart är ju ändå svart!

Inga kommentarer: