Sångerska och sångpedagog

måndag 30 juli 2007

Kliar mig blodig!!

Håller på och blir galen!!! Det kliar mer nu än tidigare! Vad ska jag ta mig till???? Har för dålig självdisciplin för att låta bli. Vill bara riva och riva!!

Har varit påväg ut i köket och disken ett par timmar nu. Ska jag göra slag i saken? Man säger väl så.. eller?? Det är ju något som måste göras. Ärligt talat, det luktar himla illa nu! Men men.. det blir väl så ibland!

Mina fötter är alldeles mjuka och fina! Första gången på flera, flera månader! Och inte var det jag som gjorde något åt det, nej nej! Det var O! Köpte apotekets hårdaste salvor och grejer så nu banne mig! :)

Har också bestämt mig: När min sheer blonde är slut är min sheer blonde period över! Ska bli mörk igen! Saknar det så! Det är den snyggaste hårfärgen (nyanserna) som finns! Mörkt, blänkande! Jupp! Jag kan iaf inte kalla mig naturlig...

Undrar om kylbalsam skulle hjälpa.. Kan dock inte spendera mera pengar, ever!! De är och förblir slut! Fattige jag! Ska man börja gå på gatan kanske??

Nu får iaf lillebror masa sig hit så jag sedan kan åka dit! Vill träffa mina tjejer! Längesen nu, och de behövs verkligen, verkligen! Blir en skärgårdstur också! En gång per år, minst! Hoppas vädret tillåter bara!

Nu= DISKTAJM!! kanske ska sätta på nån bra musik!

Förresten; nån som vet var mina definitivt femti spänn 2,4,5 är???

Tack O för att du skrev det där. Älskar dej för det.

Tack E för att du är min bästa vän, den allra bästa!

Inga kommentarer: