Sångerska och sångpedagog

onsdag 25 juli 2007

Facebook?

Jag kommer terrorisera hela världen många gånger om dagen har jag upptäckt. Dock är det ingen som läser, men det gör inget. Får väl göra lite mer intensiv reklam för mig.

Nu har jag gjort dagens grej, nämligen tvättat. En massa saker blev det, men nu är den hängd iaf. I arbetsrummet. Vill inte lämna mina kläder i torkskåpen i tvättstugan. Nu kommer det; jag är rädd att de ska bli stulna!! De är inte dyra eller så, det är bara det att det skulle bli så jobbigt. Alla klädesplagg jag äger äger jag nämligen för att jag vill ha dem kvar. Det kan ju vilket dumspån som helst fatta. Därför har alla lappar om stulna strumpor och sofföverdrag gjort att jag hellre hänger dem hemma. Har köpt ett fint ställ på ÖB.

Jag längtar såå tills vi ska flytta. Tänk vilken lyx det måste vara med en tvättstuga man endast själv har tillgång till när man bokat den. M! m! m!

Flytta ja.. Ja, det är kanske inte det roligaste. Jobbigt är det och mycket packande blir det. Skulle helst av allt ringa nån som kunde ta hand om det åt oss. Gratis!

Jag är med på Facebook också! Jupp, sitter där ett par gånger på dagen (nu ljög jag, är inloggad hela tiden när jag är hemma).. Det är rätt läskigt egentligen om man tänker på det. Det är ju verkligen utlämnande och man gör det helt frivilligt. Märkligt det där. Bättre med blogg så jag får väl spara alla saftiga saker här istället där ingen utan ansträngning kan se vem som skrivit! ;)

Inga kommentarer: