Sångerska och sångpedagog

torsdag 26 juli 2007

Curly sue!


Jaha. Den nya locktången var en stor besvikelse. Tyvärr. Mina misstankar besannades, lockarna blev inga lockar. Mest flur. Fult som fan. Inte tänker jag hänga på bröllop sådär. Och alla affärer öppnar elva här i stan! Elva!!! Inte tio som i alla andra normala städer, nej då! Så nu får vi stanna i Norrtälje och handla en ny där. På elgiganten! En med mindre rulle.


Någon som vill köpa en locktång? 33 cm diameter. Går till högstbjudande! Eller så kanske jag kan reklamera den med orden "Den sög. Den gjorde inte som jag ville. Jag är väldigt missnöjd med er produkt!" Undrar om det skulle funka! Det är ju antingen det eller "Nej, jag har inte öppnat den. Den där lilla klisterlappen var uppbruten redan när jag köpte den". Det är ju antingen eller. Går inte att försöka med den ena först för att sedan ta den andra. De motsäger varandra lite väl mycket.


Har ätit choklad idag. Som för att kompensera den gigantiska salladen jag åt till lunch/middag. Har faktist varit duktig flicka och ätit sallad till lunch hela veckan! Klapp på axeln till mig! Har mumsat i mig en vanlig årsranson av räkor bara. Undrar om det, liksom allt annat, är skadligt för en? Brukar rensa ett halvt kilo till varje sallad, men det blir ju knappt två dl räkor när allt skal är borta. Igår glömde jag alla skalrester i diskhon. Äckligt!! Det luktade apa imorse! :P Jag tyckte det var jätteroligt!! Feta ska det också vara! :P Eller fäääta som O´s mamma säger! Det kanske heter så, jag vet inte, tycker mest att det låter roligt!


O har lagat Arrafat idag. Shit vilken kille! Han förvånar mig ständigt den där mannen min! Nu sitter han och fnular med bildspel så det lär väl knappast bli någon tidig sängfärd idag heller. Igår tror jag vi släckte tre.
Jag har fortfarande ett par saker jag måste göra innan jag kan slappa helt:
* Färga ögonbrynen
*Raka benen, duscha, smörja in mig med brun utan sol. Vill ju inte vara blekare än brudklänningen
*Packa ur väskorna.
*Packa om väskorna
*Kolla om handdukarna möglat eller om de kan följa med på denna resa också.
Ja, ja. Upp tidigt imorn kanske??

Inga kommentarer: