Sångerska och sångpedagog

söndag 24 juni 2012

Sköna söndag!

Just nu ligger jag på min nya vetekudde! Den jag hade förut har försvunnit så jag har fått en ny av Olle! En rosa! Har haft den på lite olika delar av ryggen och just nu ligger den under ländryggen. Så skönt!

Idag har vi varit på ett fint dop igen. Tvillingarna döptes och de var så fina! :) En jättemysig ceremoni i en fin kyrka jag aldrig förut varit i.

Återigen sa dock min rygg ifrån och vi for hem lite tidigare. Galet frustrerande!!

Fick en bärsele idag som vi ska testa på bebisen. Alla gillar ju inte dem så det är jättebra att få testa lite innan man köper en! Tack snälla U och D för den! :)

Olle var tvungen att testa den och jag vågar nästan inte lägga upp bilden. Eller, jo! Jag måste!! Han spann ju hela tiden, protesterade inte och fick godis efteråt! Stackars katt! Men han är snäll! Kommer bli perfekt gosedjur till Pyret!

Just nu håller Olle på och avinstallerar vår tvättmaskin. Imorn ska det nämligen komma en ny! En sån där kombinerad tvätt-/torksak. Känns bra att ha när man har barn. Vi har inte plats för både ock i två olika maskiner och vi vill inte slänga ut torkskåpet så då får det bli så här.

Den gamla maskinen funkar jättebra och den ska vi försöka bli av med på något vis. Sugen? Siemens är märket, årgång är jag osäker på. Nollsex kanske?

När den nya är på plats kan vi äntligen göra i ordning skötplatsen. Den ska nämligen vara i tvättstugan. Där finns plats och vatten/handdusch. Perfekt! Och skitnära till tvättkorgen!

Här är bilderna. Observera! Inga djur kom till skada vid fotandet av dessa bilder!

Inga kommentarer: