Sångerska och sångpedagog

tisdag 12 juni 2012

En fin dag!

Tio i åtta imorse ringde telefonen och Kicki var på ingående! En heldag i fint sällskap stod på schemat. Vi började här och drog sedan in till stan för lite shopping. Lyckades faktiskt till slut shoppa något till mig själv också, ett par mammaleggins från polarn o pyret, men annars blev det mest till bebisen!

Köpte en jättefin hängare till väggen som jag spanat på förut! Hittade nämligen en jättemysig barnbutik för ett tag sedan. Den ligger på Drottninggatan och jag tror den heter Lilla Enja!

Det blev också lite mer tyg! Oväntat va? Funderar på vagntäcke! Spana in det söta musiktyget! Var dock lite skeptisk till de bakvända tecknen men jag får väl klippa ut utvalda delar!

Ett påslakansset fick också följa med hem!

En supermysig dag och det är så himla härligt att umgås! Elin anslöt lagom till mjukglassen och det var så mysigt! Finaste flickorna!

Min rygg dog dock där lagom till att den goda lunchen intagits! Räkor, handskalade givetvis, på surdegsbröd på restaurangen vid Rådhuset. Ingen aning om vad den heter. Galet disträ nu för tiden!

Ligger därför i soffan och funderar på sängläge. Imorn blir en intensiv dag och jag kommer behöva all den energi jag kan lyckas samla på mig.

Inga kommentarer: