Sångerska och sångpedagog

torsdag 21 juni 2012

Äntligen!

Tänk vad märkligt det är att kunna bli så otroligt glad för nån annans skull! Människor man aldrig ens träffat!

Det gick en serie på tvn, kanske trean? om människor som kämpade för att få barn. Där fanns ett par som kämpat i flera år och sedan stått i adoptionskö jättelänge. När serien tog slut hade de fortfarande inte fått något besked. Jag hittade deras blogg och har följt den och hoppats. Alldeles nyligen bestämde de sig för att lägga ner det regelbundna bloggandet och jag hoppades att de ändå skulle skriva något positivt snart.

Idag läste jag en tråd i ett forum där ett par i adoptionskö fått barnbesked. Nån av kommentarerna kallade deras bebis för det smeknamn som jag läst paret i bloggen kallade sitt kommande barn. Skyndade mig till bloggen och ja! Efter hur många år det nu är har de äntligen fått besked att de ska få komma och hämta hem sitt barn!

Å vad glad jag blev!!

Tycker det är så himla häftigt och bra att det finns så många olika sätt att få barn på! Ett stort mirakel vilket sätt det än sker på!

Önskar den lilla familjen all lycka till med lilla Mini!

http://www.emilieanders.blogspot.se/

Inga kommentarer: