Sångerska och sångpedagog

torsdag 21 juni 2012

If I were a rich girl...

Om jag hade massor med pengar skulle jag banne mig köpa en sån här:


Inte nog med att den är hur snygg som helst, alla pratar om hur himla praktiska de är! Barnet sitter bra och kan variera läge i flera olika och kan "vara med" och föräldrarna kan tex duscha! :-D Sånt är ju alltid praktiskt liksom! Hittade den nyss när jag okynnessurfade bebisprylar. Bilden har jag snott härifrån: http://www.babybjorn.se/produkter/babysittrar/babysitter/babysitter-balance/ Bara sådär liksom!

Får väl kanske sätta upp den på en önskelista helt enkelt! :-)

När vi var hos barnmorskan i tisdag såg allt bra ut. Bra värden och bra blodtryck, 135/70. Det har liksom legat där hela tiden och det är jag glad för! Blodvärdet är också jättebra och jag är glad så länge jag slipper ta extra järntillskott som jag hört har en hel del hårda biverkningar... :-D Barnmorskan Karin, som är hur bra som helst! sa att bebisen nu ligger med rumpan i vädret och huvudet långt ner i bäckenet. Och det har jag nog känt! Det trycker på lite, så att säga. Hon, bebblan, är dock fortfarande väldigt hemlig av sig och ganska lugn. Ska bli spännande att se om hon är lika lugn på utsidan också!

Nu ska jag försöka ta reda på lite tvätt! Allt går så mycket långsammare när det kryddas med smärta! Man får hänga in en tröja i taget och sedan vila lite.

Önskar alla en fin midsommarhelg!

Inga kommentarer: