Sångerska och sångpedagog

tisdag 26 juni 2012

Elchocker!

Känns som att allt jag gör nu för tiden är att ränna till diverse sjukvårdsinrättningar! Wtf liksom! Jag är gravid, inte sjuk! Men den här ryggen driver mig till vansinne!

Ska ju in i dag och få prova sån där TENS! Ska bli riktigt spännande faktiskt! Elektriska impulser som ska göra något med(mot?) smärtan. Hoppas så att det funkar för det är inte roligt nu. Försöker hålla skenet uppe men det är svårt! :(

Nu hurtade två mammor med varsin barnvagn förbi! Det finns alltså såna här i byn också! :) De powerwalkade så svetten droppade och vagnarna gnisslade!

Längtar tills jag också får ge mig ut på promenader med vår lillsessa! Det är tanken på sånt som gör att man pallar öht! Eller, tanken på henne helt enkelt!

Guuuuu va ja längtes!!

Inga kommentarer: