Sångerska och sångpedagog

tisdag 5 juni 2012

Ikea!

Just ja!

Ikea kom med lite saker imorse! De hade sagt att de skulle komma nån gång mellan 9 och 15, hej du, men de ringde halv nio och meddelade att de skulle komma nio! Perfekt!

Vi hade nämligen hittat en massa saker vi behövde men insåg rätt snabbt att de stora prylarna inte skulle rymmas i bilen och jag är rätt dålig på att bära, nuförtiden, asså jag är skitstark i vanliga fall, så då blev det hemkörning på rubbet!

Fåtölj, spjälsäng, hyllor, madrass, sängkläder, skötbädd, och en massa andra småsaker! Sånt som man vill ha i ett barnrum!

Allt gick bra förutom att vi fick en annan byrå än den vi beställt. Lite tokigt! Om två veckor kommer de och byter ut den och det är ju, förhoppningsvis, ingen brådis.

Nu är jag på väg till stan för rep. Imorn är jag med på mitt allra allra sista Attragig. Har sagt det förr men nu är det sanning! Kom och lyssna imorn, typ 14 på Forumtorget!

Inga kommentarer: