Sångerska och sångpedagog

fredag 27 augusti 2010

Vilken utveckling!

Bloggabstinens kanske? Är väldigt nöjd med det nya utseendet på bloggen iaf! Känns lite som ett party! haha! Neonfärgade smartieslampor! 


Skriver även detta från gamm-datorn då den nya håller på med lite installationer etc. Helt ok! Den här gamla rackaren har skött sig bra ikväll *peppar peppar*. Den vet väl att den håller på och blir utbytt! 


Imorn ska jag på dejt med min man! Grymt mysigt! Vi dejtade förra fredagen också! Gick på en restaurang som jag varit nyfiken på länge! Kött kök och bar! Dyrt men fantastiskt gott! Vi har beställt ett Taste Uppsala-kort som har en massa fina erbjudanden! Man får testa en massa restauranger och äta 2 för 1, så imorn blir det en flytande restaurang! Har för mig att det skulle vara räkor med i bilden! I like!! 


Nu hoppas jag på att få gå till sängs med den här karln också! 


Sov sött alla där ute! Hoppas på en ny, lång och fin kärleksaffär med er! 



Inga kommentarer: