Sångerska och sångpedagog

söndag 29 augusti 2010

Mi casa - su casa!

Nu kommer en lista:



  • Huset var JÄTTEFINT!! Precis allt vad jag vill ha!
  • Huset var JÄTTEDYRT!! Precis vad jag inte vill ha! 
  • Det var 100 pers där idag, dag 1! Det kommer nog leda till budgivning, precis vad jag inte vill ha!! 
En till lista med saker som är bra med huset:

  • Läget! Rätt nära stan, men ändå småstadskänsla! 
  • Spännande tomt! Kuperad terräng.
  • Fruktträd! Såå mysigt
  • SYRENER!!! Kommentarer överflödiga! 
  • Härligt uterum! Mysrum helt enkelt! 
  • Avskild del som man kan ha eget företag i! Dvs eget rum för sångstudio där jag kan ta emot elever!
  • Stora fina sovrum!
  • Stort och ljust, öppet vardagsrum/matsal. 
  • Kök som var bättre live än på bild. Dock för mycket trä... 
  • Mysig sittplats på framsidan
  • Stora ytor helt enkelt! 
  • Ligger nära skola och förskola! =) Då kan man få barn där! 
Å några dåliga saker:
  • Golven på NB måste bytas ut. Parketten måste tas bort och klinkers anläggas. Mögeldoft och mäklaren sa att detta skulle bli bra då! 
  • Våtrumstapeter/golv i badrummet. 
  • Småfix här å var.
  • Dyrt. Kommer ju gå upp en del kan man gissa! 
Men ååå vad jag vill ha det!!! 

Det suger att vara student och inte ha någon inkomst att tala om... =(


Inga kommentarer: