Sångerska och sångpedagog

måndag 30 september 2013

Tillbaka!

Åå det känns så skönt att liksom vara tillbaka igen! I spegeln! 

Var till frisören idag och har äntligen fått tillbaka min lugg och återvänt till den mörkare sidan. Inte svart, men mörkare! Nån slags rödlilasvart variant!

Tre olika nyanser kletades i!

Varken mitt hår eller jag mådde speciellt bra av den förra makeovern, sorry Susannah, men nu känns det bättre igen! 

Att bli ompysslad i tre timmar är underbart, även om man får så lov att betala dyrt för det. 

Väntar med en skvallerblaska. 

Dagens trötta styling. Före. 

Också före. Säkert fin färg på nån annan men inte på mig. Å den råttfärgade utväxten. Snyggve!

Lugg!! Tjoho!

Första färgen. Hårbotten. 

Andra och tredje nyansen i!

Tadaaaa!

I ett annat ljus 

Hoppas jag lyckas ta hand om denna lugg bara.. :)

Inga kommentarer: