Sångerska och sångpedagog

måndag 23 september 2013

Så jävla glad att hon finns!

Ligger under täcket. Bredvid mig ligger mitt lilla hjärta och sover. Hon snarkar. Den täppta lilla näsan gör det jobbigt för henne. Stackars hjärtat. 

Hennes huvud är tryckt mot mina (vadderade) revben och fötterna ligger på Olles sänghalva. Hon sover ofta så, på tvären. 

Bredvid henne ligger Ceasar och spinner. Han tycker om sin lillasyster, det märks mer o mer hur han låter henne komma nära och klappa, hur han stryker sig mot henne och som nu, när han ligger bredvid henne. 

Är så tacksam för att det gått så bra med Lovisa och katterna! 

Elvis är mer avvaktande men han går mest undan. Aldrig att nån av dem har attackerat henne trots att hon kan vara lite brysk i sina ömhetsbetygelser. 

Imorn ska jag till röntgen med mitt knä. Drop in så jag hoppas det inte är lång kö. Har ju bara möjlighet att åka dit på måndagar. 

Sov sött!

Inga kommentarer: