Sångerska och sångpedagog

onsdag 18 september 2013

Makeover - igen!

Har bokat ett besök hos frisören, äntligen!

Har längtat efter lugg rätt länge nu och nu känner jag att jag kommer kunna "ta hand om" den! När man har en liten miniplutt är det svårt att hinna platta och dona men nu är hon så pass stor att jag kan ta mig den tiden!

Under sommarens makeover blektes mina längder och jag fick en sån där *host* hombre-färgning. Inte min favorit men helt ok. Vantrivs dock i färgen som blev och nu ska det bli nåt annat! Kan dock inte bestämma mig riktigt för hur det ska bli... Har aldrig färgat håret hos frisör, förutom i somras då, så det ser jag fram emot!

En tung lugg och mörkare lutar det åt! Kanske inte kolsvart, kanske nåt mer slingigt. Får se vad frisören säger är möjligt på mitt svartmättade hår! Har iaf kommit fram till att jag trivs i mörkt hår! Det tyckte Susannah jag passade i också! ;)

Här är lite inspirationsbilder:


Zooey Deschanel . så fint hår!


En annan lugg, kanske lite väl kort dock.


Fin lugg!


Fin frisyr och fin färg!


Luggen!


Mer lugg på Katy Perry, alldeles för kort dock!

Eller den här fantastiska färgen kanske? Tänk den med mörkare partier också! Gillar skarpt!

Eller så går vi bananas och väljer nåt helt annat:
Hair Color Ideas Picture 1 Wallpaper

Eller kanske småblond:

Två veckor kvar så än hinner jag fundera lite. Frisören har säkert en massa tips och förslag också! Vill inte ha min naturliga, råttfärg, ofärg dock. Tråkigaste som finns. Då försvinner jag. 

Ser verkligen fram emot besöket!

http://monicawerner.se/ Här finns frisören så man kan kika! 


Inga kommentarer: