Sångerska och sångpedagog

måndag 16 september 2013

Snarstucken!

På väg hem igen. 

Lyckades, min obefintliga röst till trots, förklara mina problem för en läkare som verkade jättebra! Hon tog det på allvar och satte igång bollen!

Ska få röntga knät och träffa sjukgymnast för mina armsmärtor. Hon funderade på om det kanske är läge för anpassning i hemmet också. Känns sjukt främmande eftersom jag alltid strävat efter att vara som alla andra... 

Det höll i 30 år!

Tog också lite prover och jag är jätteimponerad av sköterskan som lyckades på första försöket! Jag som brukar vara så svårtstucken!  Ni skulle ha sett hur jag såg ut efter kejsarsnittet! Blåmärken överallt efter misslyckade stick!

Nu är jag iaf på väg hem igen! Alldeles slutkörd efter två timmar på benen. :( Känns inte så hoppfullt angående morgondagen.. :( 

Inga kommentarer: