Sångerska och sångpedagog

fredag 20 september 2013

Nyår!

Det låter kanske dumt men igår bokade vi in en ny resa! Svårt att beskriva men så bra som jag mådde på vår semester var det väldigt längesen jag mådde! Började känna mig piggare och starkare igen. Vill fortsätta att befästa den känslan och därför är jag jätteglad att Olle ville sticka iväg igen, och att vi har möjlighet! Såklart!

När man nått sin botten gör man vad som står i ens makt för att förebygga återresor dit. 

Vet inte om det var solen eller lugnet, eller bara miljöombytet, men jag fick lägga mil mellan mig själv och allt som varit, mentalt och fysiskt!

Rhodos har ju tyvärr inte säsong i vinter och Thailand, nja, så länge vill jag faktiskt inte flyga, allra minst med en 1,5åring i knät!

Det blir då Gran Canaria! Ett lägenhetshotell i Bahia Feliz som heter Playa Feliz. Återigen Fritidsresor och vi är så nöjda med dem, bortsett från ett par mindre saker som jag faktiskt glömt men Olle påminde mig om!

Det är ett Blue Village så jag antar att det kommer funka lika bra med Lovisa!

Denna gång har vi micro och lite annat i lägenheten också!

Åker i mellandagarna och kommer hem efter nyår!

Supersnälla mamma och Håkan har lovat att återigen vara kattvakter! Tack snälla ni!! <3

Jag var på Gran Canaria när jag var nästan 12. Fick följa med mormor och morfar och det var en jätterolig resa! Lite jobbigt att vara ifrån mamma kommer jag dock ihåg att jag tyckte! Det var min första utlandsresa! Kanarieresan blir Lovisas tredje.. Tänk så olika det är!

Nu är vi strax framme i Uppsala. Olle ska plocka upp oss och sedan blir det veckohandling på Gränby. 

Önskar dej, just DEJ, en skön helg!

Och grattis till mina vänner!! :D Kommer bli kanoners!!

Inga kommentarer: