Sångerska och sångpedagog

måndag 16 september 2013

Tänk så mycket snuva det kan rymmas i en liten liten näsa!

Nu har även Lovisa börjat på andra varvet av denna förkylningsspecial! Så jobbigt att se henne må dåligt! :( 

Snuvan besvärar, nässprayen är plötsligt skitjobbig (funkade super på Rhodos!) och det är jättehemskt när någon försöker torka ens lilla näsa!

För att inte tala om hur svårt det är att andas!! :(

Hostan har ännu inte kommit och jag hoppas hon slipper den och allt tillhörande som jag just nu dras med! Olle också, för den delen!

Nu sitter jag på en buss på väg mot ett regnigt Uppsala. Ska äntligen träffa läkare. Det tokiga är att jag knappt har nån röst så vi får se hur bra det kommer gå att prata om mina ärenden. 

Hon ska dels titta på mitt knä och avgöra om  jag ska till ortoped eller ej men även kika på om hon tror att min värk i handleder, armbågar, armar, axlar och nacke har nån koppling till mitt handikapp och om det finns något man kan göra. 

Känner mej dock alldeles slut av promenaden till bussen. :( Får se om det går att jobba imorn. :( 

Fy satan för sjukdomar, och nu är vi "bara" förkylda!!

Katterna är hemma nu igen iaf! Älskade djur! Lovisa blev överförtjust!

Usch och fy vad det regnar! :( Ge mej solen... Ge mej vila... 

Inga kommentarer: