Sångerska och sångpedagog

torsdag 30 juni 2011

Värmeslag!



Försöker få saker gjorda men jag är sååå sjukt värmekänslig! Hjärnan liksom kokar ihop!

Letade fram en filt och tänkte ligga lite i solen, gå all in liksom, men det gick inte. För varmt när det är vindstilla!

Detta är jag.

Anyway.

Ska in på bibblo och låna lite böcker till uppsatsen. Måste komma igång lite. Mest för min egen skull. Mitt psykes skull. Ska också dra iväg och kolla på tyg till en eventuell soffa. Har hittat en modell och typ vi vill ha men nu måste vi se till att få bra priser på dem också! Den säljs på några ställen så vi tänkte åka runt lite! Den är extra djup och det är ju sååå skönt! Vill verkligen ha en "krypa upp i"-soffa! Sån där man vill dra upp fötterna framför en bra film med varm choklad.

Det här med färg är lite svårt... Borde väl kanske ha en grå/svartspräcklig för att inte alla katthår ska synas! haha! Men jag måste säga att katterna är bra på att inte ligga i dem nu! Det är knappt några katthår här öht! Superskönt!

Tokigt att de vill att man ska ha lägre ben när man har en djupare soffa! Vi vill ju inte alls ha det! Såg i affärerna hur sjukt låga ben det var. Vi har ju två hjärtan som dels hårar =dammsugning behövs, samt spelar in  bollar under den =de får hemskt gärna ta sig under och hämta dem! Fattar inte hur man får in dammsugaren under en sån där låg sak. Lär ju bli rätt skitigt! =( Eller iaf dammigt!

Nu blir det dusch!

Puss å kramen

Inga kommentarer: