Sångerska och sångpedagog

fredag 24 juni 2011

Hur många talanger finns det i världen?

Det är verkligen talangsåpor överallt nu!! Varje kanal med självaktning måste ha minst en, helst flera! Se bara tv4 som verkar ha snöat in ordentligt! Idol, Talang och nu både The Voice och X-factor! Var ska detta sluta? Tv3 vill inte vara sämre och idag såg jag för första gången trailern till deras True Talent! My God!

Hur många procent av Sveriges befolkning har sökt något dylikt? Finns det underlag? Och framför allt: Finns det något intresse för de här framvaskade "talangerna" när kamerorna släckts?

Jag har sagt det förut och säger det igen: Fame factory är den enda jag skulle kunna tänka mig söka till och eftersom den inte finns kvar så kommer det inte att ske! Skulle den återkomma så skulle jag nog göra det! Mest för att jag följde den när den gick! Den var ju trevlig och artisterna fick vara individer och inte stylas in i ett idolfack som i vissa andra shower...

Fast det är klart.. Skulle nån anmäla mig så skulle jag väl kanske överväga att testa! ;) Mest för sakens skull!



Har du sokt till en talangshow?
Jajemen! Dock bara en.
Jajemen, flera stycken!
Nej, och inte vill jag heller!
Nej, men skulle garna!
Det obligatoriska "annat"!

  
pollcode.com free polls



Inga kommentarer: