Sångerska och sångpedagog

torsdag 2 juni 2011

Bigbrother

Onsdag idag. Eller, nu är det väl torsdag. Snortorsdag. Jag är glad att vi lämnat maj bakom oss. Maj är en förjävla överjävlig månad och jag är glad varje gång jag överlever den!

Imorn (idag) måste jag skriva klart ett musikteorimetodikarbete som ska skickas in så att det hinner reggas på mig. Skönt att få vissa saker klara iaf! Efter det tror jag att det är tre rester kvar att fokusera på. Tio timmar auskultation, ett metodikarbete och den lilla detaljen "uppsats". Kul.

Jag vill ju mest sjunga! Skriva musik! Det vill jag göra. Inte skriva nån skituppsats. Men det ska väl gå det med, förhoppningsvis!

Har varit på Robins examenskonsert ikväll! Det var nice! =) Nu längtar jag ännu mer tills på onsdag då jag får köra igen! Ännu mer taggad och fokuserad.

Nu har vi glott på säsongsfinal av Greys och BBrepris. High quality. Men det kunde ha varit värre!

Inga kommentarer: