Sångerska och sångpedagog

tisdag 7 juni 2011

Det ringde på dörren!

Detaljbild! Vilket himla pillgöra! Förstår att det tog tid!


Helbild! 


Halvbild!

Var på väg in i duschen när det ringde på dörren. Trodde inte alls att den skulle komma idag. Har sett på DHLs sida att den är på Arlanda men sist ploppade det iaf upp en "ute hos kurir" innan den kom och inget sånt idag. Färgen är heeeelt fantastisk! Min absoluta favorit, alla kategorier! Matchar vårt överkast på pricken! Jag som flera gånger funderat på om man inte kunde sy något av överkastet... 

Provade lite snabbt men det är för svårt med dragkedjor när man bara är en person. Haha får vänta hem maken innan jag kan säga något! Det sjuka är att den biten jag fick upp gick massor av bättre än den förra klänningen, den från Milanoo. Måtten jag skickade är EXAKT desamma så jag förstår inte riktigt... 

Här är "originalet" från Millybridal. Lite mörkare men också vacker!

Min klänning verkar iaf såå välgjord! Längden är jättebra och bjuder in till klackar! Satinet är slätt och fint! Gillar kinaklänningar! Jupp! Då får även en fattig jänta som jag känna mig finklädd nån gång ibland!

Puss och kram

Inga kommentarer: