Sångerska och sångpedagog

fredag 3 juni 2011

Tori & Dean - cool.


Klockan är massor och jag borde sova men jag har fastnat framför Tori och Dean på elvan. De är helt underbart söta tillsammans och jag hoppas såå att deras kärlek är äkta och hållbar! Detta är väl ett rätt daterat avsnitt eftersom hon precis ligger inne och ska snittas för andra barnet. Googlade nämligen för att kolla så de inte låg i skilsmässa när jag skulle skriva detta och då kunde jag läsa att de nu väntar sin tredje lilla skrutt!

De verkar helt knäppa och galna på nåt slags Svenssonvis.

Befriande!
Dean McDermott and Tori Spelling

Men är det inte dags att fixa till boobsen nu? Det kan ju inte vara kul att vara känd för Hollywoods mest misslyckade tuttar! Pengar lär hon väl ha?

Menar inte att hon föddes med fula tuttar, det vet jag inget om, alls. Faktiskt. Men något hände ju med Donna! Eller är hon kanske nöjd med dem trots allt? Eller behöver hon vara känd för det? Hon är ju en jättesöt tjej så det är väl lite synd att nån klantläkare ska förstöra hennes bröst på det där viset!




Jaha. Detta inlägg kom att handla om boobies. Oväntat va?

Och bara för det måste jag lägga in en bild på mamma och lilla Stella som vi precis fick se födas:



Bilder: tok-googlade.

Inga kommentarer: