Sångerska och sångpedagog

måndag 27 juni 2011

Jävla, jävla ELF!


Eyeslipsface firade 200´000 likes på facebook och slängde upp ett erbjudande som hette duga! Halva priset på allt! 

Jag blev arg! Dumma dom! Jag ska ju inte handla!! Men då insåg jag att min mineralfoundation (bland annat) nästan var slut och med makens övertalning skickade jag efter en beställning! Det är ju liksom skitdumt att inte göra det när sakerna är så sjukt billiga! 

De billigaste prylarna kostade nu ca 7SEK och de dyraste runt 17SEK. Min superbra mineralfoundation kostade alltså 17 spänn! Sjukt prisvärd! Tredje förpackningen jag köper nu på ungefär 1.5 år. Bra dryghet. 

Man var dock tvungen att beställa för minst £25 för att halva priset skulle gälla så det fick bli så. Fyllde på saker som tagit slut och lite nytt att testa. 

Foundation
Blush
Läppbalsam
Ögonskugga
Ögonskugga

Kanske får trösta mig med det för den här jävla, jävla magvärken jag har! =( Inte kul! Kom igår kväll, försvann under natten, kom tillbaka för en timme sedan. Fosterställning med varmt på magen underlättar. Men jag ska ju göra andra saker! :-( Skura vattenfontän är ett av dagens projekt som återstår!

Inga kommentarer: