Sångerska och sångpedagog

fredag 15 februari 2013

Tröttläge

Jösses vad trött jag är. Trött. Trött. Av vaddå? kan man undra. Jadu, säger jag. Ingen aning! Går ju runt och myser mest hela tiden men sover väl inte riktigt bra kanske. Lovisa sover helt ok, Olle också, men det känns som att mina sömncykler blir uppfuckade och att jag inte riktigt hamnar i djupsömn. Typ. Eller nåt.

Nu har vi iaf varit i kontakt med simskolan och på tisdag ska vi testa att gå till en annan bassäng och se om det är så att Lovisa helt enkelt förknippar den andra med nåt jobbigt och blir ledsen därför. Värt ett försök iaf. Vi gör som de på simskolan tipsar om. Funkar det inte så funkar det inte.

Idag var vi och småkollade på bilbarnstolar också. Har sett en som vi är lite sugna på och nu fick vi se den live. Lovisa satt riktigt bra i den, är väl kanske två centimeter för kort egentligen och det är ju ingen brådis. Jag tycker hon börjar sitta lite dåligt i babyskyddet dock så det ligger där framme i horisonten, inköpet alltså. En Britax Multi-Tech II och om jag får som jag vill blir den rosa! :) Såå fint! Och sen så verkar ju stolen vara bra också! ;)

Bild från shop.alltforforaldrar.se

Inga kommentarer: