Sångerska och sångpedagog

tisdag 12 februari 2013

Tisdag och babysim!

Innan vi la oss igår gjorde jag och Olle upp en plan över dagen, allt för att försöka maximera möjligheterna till ett lyckat babysim! Har ju inte gått så bra de tidigare två gångerna eftersom hon bland annat vägrat sova osv.

Det sprack direkt! :D Men vi gör det bästa av det hela! :) Jag tror på oss denna gång! Jag tror att vi kommer kunna vara med i poolen hela passet denna gång! Mat och sömn is the key!

Hon har blivit stor. Det märks. Hon äter inte alls lika ofta på nätterna längre. Igår åt hon sista gången vid 21 och vid 08 tiden imorse var det dags för påfyllning! Vår stora lilla fröken bus!

Nu har pappa skottat så vi tar oss ut med vagnen och sedan har han farit till jobbet. Lovisa spelar maraccas och sjunger och jag bloggar, funderar på om frukost vore nåt.

Tycker att den här förbannade vintern kan ta och försvinna och det genast! Avskyr vinter, kyla och snö! Hoppas det blir roligare att vara ute och leka sedan. Tror det. Nu är det bara jobbigt!

Nu ska jag gosa med min bebis som är jättetrött! Doh! Hade ju tänkt att hon skulle vara vaken i två timmar till! haha! Håll tummarna!

Puss!

Inga kommentarer: