Sångerska och sångpedagog

fredag 8 februari 2013

Freeeedag!

Det är fredag igen! Like it! Och en bra sådan också! Lovisas vaccinspruta blev framskjuten så vi har sluppit biverkningar också! Yeeeiy!

Hade bvc-träff på biblioteket och det var vårt första besök på det lokala biblioteket. Jättefint! Fick många fina tips på bra böcker och lånade ett gäng.

Tog sedan en Gränbylunch och sedan åkte Olle en sväng till kontoret och Lovisa fick följa mig till ett läkarbesök.

Sedan blev jag så inspirerad att jag tog en sväng till Akademibokhandeln och shoppade lite böcker! Två pekböcker och två för lite äldre. Älskar Pija Lindenbaum och Nämen Benny är ju så himla söt! Lovisa älskar att leka tittut så den passar jättebra! Musikboken också förstås!

Blev en tripp till Hm också. Suck!! Kunde inte motstå den söta Marie(?)-bodyn och blev glad när jag hittade Beatlestishan! Den står dock på kvittot som t-shirt kille. Suck igen! Jag såg iaf inga snoppfack på den!









Inga kommentarer: