Sångerska och sångpedagog

onsdag 12 december 2012

Stora tjejen!

Tiden går så himla fort! Idag var det åter koll på bvc och hon växer så det knakar! 7740g och 64cm lång. Klarade alla tester också. Var dock inte så sugen på att ta emot en leksak av sköterskan men när jag räckte den mot henne gick det bättre! Lilla sötnosen!

Idag hände även ett annat stort steg i utvecklingen!

Hon låg på mage på en filt och plötsligt vände hon på sig!! Jag satt bredvid och fångade upp henne eftersom soffan inte riktigt skulle ha räckt till! Vill poängtera att jag aldrig skulle ha lämnat henne utan uppsikt eller ens utan att nå henne. Hon fick alltså rulla på min arm och jag hade full koll hela tiden!

Men ändå! Hon vände sig själv! Min stora, fina tjej!!

Ikväll är pappa på julfest med jobbet så vi har det mysigt ensamma! :)

I helgen ska Olle ner till Nyköping så då passar Lovisas mormor på att komma och hälsa på för tjejhelg! :) Ska bli så mysigt!

Nu ligger hon och sover på mitt bröst och jag kikar på Grey's-repris! Hade nästan glömt att det borde vara ett avsnitt ikväll också! Får se om Olle hinner hem! :)









Inga kommentarer: