Sångerska och sångpedagog

fredag 14 december 2012

Sjusovare

Lovisa blev alldeles utmattad av den fantastiska showen igår för hon ligger här bredvid mig och sover och snusar fortfarande och klockan är snart elva! Visserligen la vi oss vid midnatt, men ändå! :) Hon åt kvällsmaten vid tolv och sov sedan ända till åtta innan det var dags för mat igen. Lillan...

Vi köpte en ny vattenkokare igår och den verkar jättebra! Går att ställa in grader på den, 40, 80, 90 och 100. Jag begriper ju inte varför man inte valde 60 ist fö 90 men det stod nåt om tedrickare.. Grönt te liksom. Ja ja.

Nu har vi pussat hej på en stund till pappa och längtar redan massor efter honom! Kommer inte ihåg hur länge sedan det är vi var ifrån varandra så länge! Olle trodde det var när Metallkvartetten var på sin bejublade Tysklandsturné men när var det? Maj 2011? Maj 2010? Länge sedan iaf!

Är glad att Lovisas mormor kommer hit i helgen och hjälper mig hålla ställningarna! :) Ibland är det svårt att hinna gå på toaletten ens liksom! Det blir en riktig tjejhelg! Mysigt!

Lovisa rör på sig men somnar snabbt om! Älskade lillvännen! Hon är så fin att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Så söt sätt jag får diabetes! Haha!

Nu fick sig dock blöjan en påfyllning så nu borde hon väl vakna strax! Håller tummarna för att den håller tätt! Baby dry- upp till bevis!



Inga kommentarer: