Sångerska och sångpedagog

onsdag 5 december 2012

Fullfart-dag blev slappardag!

Idag hade vi först bebisknåd inplanerat. Sedan lunch och gå på stan innan jag skulle på läkarbesök och Olle och Lovisa skulle då åka till Gränby och shoppa!

Blev inte så mycket av nånting! Det snöar massvis och har så gjort hela natten. Olle jobbar hemifrån och jag hade tänkt ta bussen in till stan. Alla bussar är dock inställda så det blev inte så.

Vi myser i soffan just nu, jag och Lovisa och Olle sitter uppe och jobbar.

Knepigt att man är så trött! Kanske är just vädret! Lovisa somnade vid 23 igår och vaknade för mat vid 06! Däremellan vaknar hon till några gånger men somnar strax om efter att ha fått nappen. Efter maten somnade hon åter om och vid nio var det dags för påfyllning. Vid tio somnade hon om igen!! Vaknade vid tolv! Mammas trötta lilla bebis!

Imorn är planen att vi ska åka norrut för på fredag ska vi ta farväl av min mormor. Vi ska inte på begravningen, små barn var visst inte så välkomna, utan vi gör det lite annorlunda. Jag behöver ingen begravningsgudstjänst för att ta farväl av min mormor! Hon finns i mitt hjärta!

Hur som helst hoppas bara att vädret hinner lugna ner sig. Känns inte så där jättekul att ge sig ut efter vägarna då.

Vi får se hur det blir.

Nu myser vi och är glada att vi inte behöver gå ut!







Inga kommentarer: