Sångerska och sångpedagog

onsdag 5 december 2012

Fonera/Phonera IGEN!! Fakeföretag!

För tredje gången ringde ovan nämnda "företag" och ville prata med mig om min fasta telefon. Tyvärr hade jag inte tid denna gång att lyssna på deras skitsnack, Lovisa skulle precis få mat, så jag bad dem helt enkelt bara att plocka bort mitt nummer och sluta ringa!

Blir så irriterad!! Jag står inte på nåt abonnemang och vi har ip-telefoni. Kan de inte inse att efter två gånger kommer de inte lyckas lura mig till något en tredje?!

Det är bara att googla fonera eller Phonera så får man snabbt reda på att det bara är skit!

Får se om Aftonbladet hör av sig igen och bestämmer sig för att köra artikeln om såna här prylar ändå.

Plus att de frågar efter ett namn som inte längre finns.

Råttor!!

Inga kommentarer: