Sångerska och sångpedagog

måndag 17 december 2012

Mamma på rymmen!

Känns lite så! Som att jag rymt hemifrån! Är dock på väg hem till mina fina nu och det är skönt eftersom jag saknar dem!

Lämnade dem sovande i morse och drog till Sthlm. Skulle ju redovisa mitt metodikarbete. Kändes väldigt konstigt och det kommer det nog alltid att göra!

Redovisningen gick iaf bra! Väldigt underligt att vara på skolan och knappt känna igen en själ! Var var Anna? Anja? Dedde? Jocke? Och alla andra mina klasskompisar!

Nåväl. Det avklarat nu och sedan har jag 1,5 år på mig att göra klart resten. Man måste nämligen bli klar inom sex år. Det borde jag väl fixa?

Tar gärna emot lite pepp så jag blir klar med min uppsats och utbildning!

Sitter på tåget nu och har nått Knivsta. Det är alldeles mörkt och hemskt ute! Usch!!

Om en vecka är det julafton! Vill klä granen typ nuuu!

Åt lunch på tåget. Försökte känna mig som en cool morsa med Mama-tidning, sallad och Loka. Gick sådär! Haha! Är inte så cool av mig!

Snart bara sista bussresan kvar och tåget verkar gå som på räls! Fniss!





Inga kommentarer: