Sångerska och sångpedagog

torsdag 15 mars 2012

Spännande drömmar

Drömde att jag var med på en sån där sorgeprocession, eller vad det nu kan heta. En lång parad där det främst är liket av en människa som bärs på bår. Det var tydligen någon brittisk dokusåpakändis som dött. Någon populär eftersom till och med deras drottning deltog i processionen.

Vad nu alla dessa människor gjorde i Iggesund förstod jag aldrig men det var där vi var. Slutmål: centrumparkeringen!

Jag gick längst bak med ett par med barnvagn. Min uppgift var att skydda dom mot regnet som föll med hjälp av ett paraply. Upptäckte snabbt att det var Victoria, Daniel och Estelle som var mina skyddslingar. Runt om oss sprang ytterligare 3 barn, en äldre flicka och två yngre pojkar. Den yngsta pojken visade sig vara Daniels från ett tidigare förhållande.

Mycket intressant dröm. Undrar fortfarande vad alla gjorde i Iggesund som sagt...

Inga kommentarer: