Sångerska och sångpedagog

söndag 25 mars 2012

Sömnlös

Vaknade vid kvart i sju sommartid och fick som vanligt besöka bekvämlighetsinrättningen. Det är så nu för tiden. Lite krångligare just nu med smärtor och kryckor men jag får vara glad att det ligger så pass nära!

Nu kan jag dock inte somna om.

Elvis, som alltid gör mig sällskap på morgnarna har smitit iväg och lagt sig nånstans, Ceasar syns inte till alls och maken ligger och snusar och sover vid min sida!

Å vad jag tycker om dem alla! Blir alldeles varm i hjärtat! Alldeles fantastiskt! Extra lyckorusig blir jag när jag funderar över om det är gaser eller framtiden som gör sig påmind!!

Då är det enkelt att för en stund ignorera smärtorna och hjälplösheten man känner när man inte ens kan vända sig i sängen utan att ögonen tåras. Iaf för en stund!

Idag älskar jag mina fina lite extra!

Och Alvedon.

Inga kommentarer: