Sångerska och sångpedagog

fredag 26 augusti 2011

Vilken madrass!!

Nu på morgonen har jag vaknat flera gånger av att nån trampat på mig och använt mig som madrass! Det var tydligen Ceasar som ville få uppmärksamhet, som vanligt, men han brukar lägga sig mitt emellan oss alternativt trampa ett tag och sedan dra. Nu skulle han istället ligga på min mage! Efter ett tag gick han men återkom för att upprepa proceduren. Tydligen gjorde han också det när Olle hade telefonmöte, för det var så han hittade oss! 

När Olle åkt på jobbet somnade jag om... Vaknade ett tag senare av att jag åter igen blev behandlad som en madrass. Denna gång var det Elvis som var ute på promenad på matte. Han låg och spann vid min sida ända tills jag masade mig upp. Han hade inlett med mjölktrampande på min kissblåsa så hur mysigt det än var gick det inte att hålla tillbaka forsarna och jag hade ingen lust att få till en vattensäng. 

Vaken nu då iaf! Hoppas på att mobilen ringer IGEN och lämnar ett bra schema som funkar så att jag kan få jobbet! Håll tummarna!

Inga kommentarer: