Sångerska och sångpedagog

onsdag 24 augusti 2011

Blev precis trissmiljonär!!!

Eller kanske inte riktigt!

Men jag vann precis på triss för första gången i mitt liv! 50 spänn!! Och bara gånger ett men det är väl ändå ok!

Eller var det här min chans? Var detta den enda pengavinsten jag hade i mitt liv? Is this as good as it gets?

Men men. Man får vara glad ändå! Hade ju inte ens betalat för den! Fick den som premie eftersom jag är med och svarar på frågor på nåt nätgrejs. Minimalt med ansträning och full utdelning! :P

Det är jag och Charlie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men frågan kvarstår, hur mycket väger en valpenis? Och vad är verkligen motsatsen till en trombon? Är det en död kuk?

Milla sa...

Ja det finns så många frågor som söker svara här i världen. Och ja. Det där är två av de viktigaste! Återkom när du hittat svaren!