Sångerska och sångpedagog

torsdag 25 augusti 2011

Telia - för femtioelftemiljardergången!!

Detta företag... Vad ska man säga? Den enda chansen att få kontakt med dem är ju tydligen att blogga om dem och hoppas att de läser!

Våra fakturafrågor är lösta, Olle fick typ ta ledigt från jobbet och sitta en hel dag i telefonkö för att få kontakt med dem, men var i helvete är biobiljetterna ni säger att ni skickar?? "Kommer inom fem vardagar" funkar liksom inte eftersom det var flera veckor sedan ni sa så, för ANDRA gången.

Snälla Telia! Skicka våra biobiljetter nu!! (Egentligen borde ni slänga in ett par extra också eftersom ni dröjt så jävla länge!).

Detta är banne mig en principsak nu och jag tänker kämpa mig blodig!!

Om ni inte tänkt skicka dem öht kan ni väl säga det på en gång!! Jag vill gå på bio men är fattig ex-student! Ge mig biljetterna innan Harry Potter 75 kommer ut!!

Tack på förhand.

Så. Nu hoppas vi att de läser!

Inga kommentarer: