Sångerska och sångpedagog

onsdag 3 augusti 2011

Sämsta

Värst vad jag är dålig på att blogga då! Har inte ens skrivit värst mycket om den fantastiska konserten! Det har ju liksom gått en vecka sedan vi kom hem! Men jag har å andra sidan inte ens tittat på så många bilder. Vill gärna suga på karamellen ett tag till!

Imorn bitti har vi tid hos veterinären för Elvis och hans åksjuka! Sen drar vi hem och packar inför helgen som ska spenderas uppe hos mamma. Vi firar ju ett år som gifta liksom! Såå härligt! Är också lite sugen på att gå ut i Hudik en sväng. Kan man vara det egentligen? :P

Vi ska iaf lämna våra små hjärtan där för om en vecka precis har vi landat i Turkiet! En vecka ska vi bara softa och sola. Ska bli fint! Första gången med total, all inclusive, total dekadens, för min del. Guadeloupe var ju bara halv.

Har precis kommit hem från en skön entimmespromenad runt byn! Trevligt. Jag gillar att gå på asfalt, mer än att vandra spår i skogen faktiskt. Tyvärr, älskling! =(

Sova nu kanske?

Vill dock inte alls tänka på själva resandet dit. Känns fortfarande inte ok... Denna tripp tar fyra timmar också så jag hoppas jag slocknar! Får kliva upp snortidigt på morgonen så kanske det löser sig.

När vi for från Ängelholm var jag jättetrött och höll på att somna innan vi taxade ut, men så fort motorerna slogs på blev jag klarvaken! Jupp. Sov inte en ynka minut.

Inga kommentarer: