Sångerska och sångpedagog

fredag 26 augusti 2011

ELF FTW!

I helgen kommer eyeslipsface släppa en jättebra rabattkod! Håll utkik! Förslagsvis på deras facebooksida, http://www.facebook.com/elfcosmeticsUK

Jag har redan gjort en beställning vill jag lova! =) Behöver något uppiggande när man återhämtar sig från förkylningen, mår mycket bättre idag tack. Ska testa deras nya flawless foundation och måste ju passa på när priset är sjukt fördelaktigt! Ska också testa en ögonskugga. Har letat efter rätt nyans som jag trivs så bra i och nu testar vi denna! Blev också lite annat smått och gott, lösfrallor etc. En ögonfransböjare för 7.66kr. Kan ju inte bli billigare!











Här är några av goodiesarna! Totalt gick det på 199 + 40(frakt) och det var ju skitmånga saker jag beställde! Alla bilder kommer från www.eyeslipsface.se


Gotta love ELF!


1 kommentar:

Lotta sa...

Jag blev ju besviken på nagellacken men supernöjd över läppstiftet, så fin färg och det sitter fast på läpparna...ska nog köpa några stycken så att jag har.