Sångerska och sångpedagog

fredag 28 mars 2008

Vaken i P3 och P4!!

Jag är såå bra!!!

Shit, har vunnit en massa coola tävlingar den senaste tiden!

Först vann jag ju två biljetter till filmen Varg på Malou von Sievers tv-program. Sen vann jag en drink på båten i söndags på nån tipsrunda. Men nu, ikväll, var jag med på radion för att jag lyckades plita ihop ett sms till Vaken-programmet! Jag kunde räkna ut att toy och extra blev tuggUmmi!! Men jag vet inte riktigt vad jag vann.. Kanske en sovmask? Det blir en surprise!

Men sen blev jag lite mobbad för mitt uttal, men jag tycker att det är fint med dialekter!

Det pinsamma är väl mest att man kommer kunna lyssna på det hela på nätet i 30 dagar framåt! =P Så om man vill höra mej bröla hälsingemål och snacka en massa skit så kan man lyssna på det. Det var typ fem i två kanske.. Eller så!

Hehe.

Men hur är det nu.. Tur i spel, otur i kärlek?? Är oturen att han ligger sjuk nu och kommer smitta ner mej med elaka basselusker tills på tisdag då jag ska sjunga och hålla på??

Inga kommentarer: