Sångerska och sångpedagog

lördag 22 mars 2008

Kill your darlings!

Påskafton idag! Vi fortsätter putsa och fejja, inflyttningsfest på ingående!!

Imorn åker vi på myskryss till Åland och det ska bli såååå skönt!! O fortsätter skruva upp strippor på väggen och jag har kokat ägg! Hade två kvar så that's it!

Jag tror att jag har glömt skriva av mej min irritation över ILU, återigen!! Fick ett mail från en snäll kvinna som verkar jobba på en asmysig skola (jag vet, för vi åkte förbi den igår!) Hon trodde jag skulle komma på praktik snart.. JAg fattar inte! Har ju mailat och sagt till samordnarna att jag INTE ska ha vfu denna termin, fick till och med svar på mitt mail!! Blir lite smått arg på denna ostrukturerade sfär! Men ändå inte... Det kändes väntat. Allt strunt som händer känns mer eller mindre väntad!

Hm.. hörde nån som ropade på mej nerifrån källaren.. Tror jag måste fixa ihop lite tvätt! Vi ska ju UT PÅ LYXKRYSS!!!

Inga kommentarer: