Sångerska och sångpedagog

söndag 30 mars 2008

Recycling?

Somnade som en klubbad säl igår! Sov skönt och det gick helt ok att komma upp imorse! Tog mig iväg på ett pass och nu sitter jag här, rätt nöjd med mig själv! Om jag inte har räknat fel så har detta också blivit en bra vecka! Femte passet tror jag! Många baspass dock, men det gör ingenting!


Jag har lovat mig själv att jag får åka ner på stan och titta på kläder när jag har planerat de 20 minuterna med sånglektion samt gruppledningsuppgiften! Hihi!

Ramlade in på nåt program på trean. Living with Fran tror jag det hette! Fran Drescher. Jag förstår för det första inte varför vissa personer inte klarar av att spela en karaktär med ett annat namn än deras eget! Fattar de inte när de blir tilltalade då??

Sen tyckte jag det var lite småfånigt när hennes exmake helt plötsligt dök upp och det visade sej vara Maxwell Sheffield, dock så hette han något annat!

Iofs är det ju bra att även tv-serierna satsar på recycling, men hur mycket resurser går det åt till att hitta EN ny skådis? Eller kanske hitta på ett karaktärsnamn???

Inga kommentarer: