Sångerska och sångpedagog

söndag 30 mars 2008

Min man är inte lik din man för han är MIN man!

Å idag kom han hem toktidigt! =) Det var fint! Jag blev ju lite längtanssjuk!

Ställde om klockorna igår kväll, känns ju hoppfullt! Det blir vår i år också! Tog mej iväg till friskis också imorse! I rätt tid! haha. Tänk vad fel det kan bli! Var tokskönt! Shoppade också! TVÅ klänningar! De hade de där fina som fanns på hemsidan! Jag köpte en brun och en svart, måste mannekänga för älsklingen sen! Han kanske skickar tillbaka dem till affären! =P

Sen somnade jag.. Inte bra! Skulle ju göra massor av saker idag!! Men har iaf skrivit ner lite saker till sånglektionen som jag hoppas på att få hålla!!

Några tavlor har blivit utplacerade också så snart åker de upp på väggarna! På tisdag kanske.. eller onsdag! Eller någon gång då vi är hemma på eftermiddagen!

Puss å kram!

Inga kommentarer: