Sångerska och sångpedagog

lördag 1 mars 2008

Jävla k*kdag!!

Å den är inte ens över än!!!

Fan hur ska det här sluta! Jag är sååå jävla arg att jag har skrikit könsord på gatan!!

Ska inte tala om allt som krånglat med rodd, som vanligt, jävla helvetesutrustning!!

Sen blev det lite stress och så klart! cykelkedjejäveln flyger åt helvete!!! Jävla skit!!! Kom hem tillslut, ännu mer försenad! Tokstressar, stressduschar, sminkar osv! Ser ut som ett könshår i huvudet!! Å sen då?!!

JO, BUSSJÄVELN ÅKER TRE MINUTER FÖR TIDIGT!!!!! KUUUUUUUUUUUUUUUUK! Allt blir ju så jävla mycket krångligare!! Hinner inte om jag går, och besides, jag for ju hem för att duscha av mej all svett, då ska jag väl inte gå å bli ännu svettigare!!! FFFAAAAN!!! Känner att jag vill slåss och förstöra saker!!!

Å mensvärk som ett jävla ufo!! FAN!!!


KUKDAG!!!

å varför är du inte hos mej, O? Å får mej att skratta... =(

Kuken. Jävla fitt-sverige!!

Inga kommentarer: